Semester och allt sen sist ;)

Ja , 3 veckor semester har sprungit förbi , har inte hunnit tänka på mig själv ett skvatt kan jag ju säga. 

Men tur att det finns massa tid för det i framtiden. 

Jag har vart i Turkiet och hjälpt några vänner i nöd, kom hem o låg i halsfluss i nästan en vecka, hade trots detta min vildsvinsfest.
Sista veckan bestod av att hjälpa La familia med det lilla jag kunde dvs passa barn o montera lite möbler, städa 👏, yeeey, grattis Petri och Desirée  till ert fin fina hus.

Vildsvinsfesten gick genom tack vare stöd från syrran, Älskar dig babysis💖.  Den var lyckad och kul, nästa år får inga barn va med så jag kan få pinjatan för mig själv 😂. Mina grannar är ju underbara som inte gnäller heller.. Vi höll på till 5,30 på utegården, utan problem. Härligt det.

Vad händer i världen då, mina tankar finns i Israel och jag hoppas det slutar snart, finns ingen människa som ska gå ingenom det dom gör där och det är helt sjukt att detta händer 2014. Maktlöshet är det enda jag känner och då blir det lättare tyvärr att stänga av, inte titta på nyheterna. 

Jag satt och åt sushi med tjejerna häromdagen och bad om hjälp och bad om tips och råd kanske lite vägledning.. Väntar bara på något tecken. Om det nu kommer nått. Fick ett sms när jag satt där, det stod hälsa tjejerna att dom har världens bästa mamma, rakt in i hjärtat gick det, tack finaste💖😘.

Saknaden känns fortfarande och precis vid denna tid förra året så började det komma massa konstiga känslor.. 

Patrik min älskade vän💖, ta hand om dom o skydda dom som att dom vore dina 💖🙏💖.

Jag älskar er alla💖💖💖💖

Ska skriva mer i veckan.


Peace out,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0