Bloggerska NR 1 or Not !

 
Hej och hå vad det går, ja, som ni märkt är jag ju ingen sån där super bra bloggerska, gör det mest för att jag tycker det är lite roligt och behöver skriva av mig vissa dagar. Har också fått höra att när jag sms-ar så skriver jag utan . , mm haha. Det gör jag även när jag bloggar ibland så nu ska det bli bättring på det.
Bara lathet ;). Bloggerska nr 1 thats me :).
 
A ja.. Har varit lång ledig från jobbet och vad det nu innebär är vin, rose, sol. regn, shopping, husvagn, studentfest, fisketur (som blev inställd i sista sekund pga regn). Nöjd är jag i alla fall, ja just det var visst nationaldagen och ett prinsess bröllop där emellan  också.
 
Skulle också hämtat en C70 cab, som jag hoppa över, va bra sugen och så grym bil, men va fään. Kostar för mkt och våga ha en sån bil här i Södertälje, nää.
 
Jag tycker att vi svenskar ska var mer stolta över Sverige och fira national dagen ordentligt kommande år. Märks ju knappt att vi firar den, i andra länder så hörs det och syns när det är deras dag. Skärpning Sverige.
 
Nu när jag är ute på allt detta så stöter jag på mycket folk och det krävs så lite för att jag ska triggas igång en gravid mage, ett barn som gråter, ett spädbarn som ligger tryggt i mammas eller pappas famn, blir bjuden på dop, mm, mm och då kommer självklart minnen av barnen och jag få en ja just det känsla som är förtvivlan, ångest, ledsen, men det är inombords så ingen ser detta. Blir så utmattad av detta.
 
Blir extra berörd närmsta dagarna efter  jag nyligen träffat Björn också. Känns som att det blir lättare ju längre tid som går när vi inte ses, men det betyder ju också att jag har mer kvar att bearbeta. Tycker det ändå är trevligt att träffa honom och bara va och hänga/umgås. Kul att Catch up lite. Va såå underbart att träffa familjen Langsmo/Johansson på Majas (Björns kusin) student.
 
Bästa rapper i stan Joel Johansson, stort grattis till körkort, din musik på spotify, egen lya och din 18 års dag. Gå och lyssna, grym kille.
 
Love you <3
 
Peace out, Randa is checking out. lika glad eller nått..Bloggerska NR NOT ;))
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0