Loong time No write

Ja.. semstern är snart slut och det har hänt massor men ändå inget!

Minns inte om jag skrev att jag äntligen köpt egen lya
Det har jag i alla fall.

Har fått avboka lite semesterplaner pga lägenheten, jag är ju inte miljonär, Robbie Williams i Göteborg :( och bröllopet på Öland.. det suger men men.. Jag vet att er dag Emil och Victoria kommer att vara underbar.. ÅÅÅhhh vad jag skulle vilja va där. Ni kommer att finnas i mina tankar.

Ja.. jag har åkt luftballong,det var skit coolt, lugnt o stilla,och så fick vi en ROSA ballong, kunde inte bli bättre, jag och Dessi blev grevinnor av Barkaby, vi lärde oss även salubrera, jätte kul var det..sedan har jag.. solat, badat, vart på små trips lite över allt..
och vet ni ? ny gaddning på g :) , Jiiipppiiii

Cuba längtar jag till i november.. Flytten sker i slutet på september..
Det är vad jag har för plans framöver..

Kriga på möt alla motgångar och förträng dom ej, det förflutna hinner ikapp dig..Bättre att ta tag i "skiten" på en gång så man kan lägga det bakom sig och gå vidare.

Till mammas underbara änglar, saknar er såå mycket, det gör ont i mammas hjärta när jag tänker på att ni hade nästan vart 2 år nu..  <3 <3 <3
Jag älskar er och är så stolt över er, ni kriga på som attan..Tusen pussar, Tusen kramar till er.. Mys,gos,kli på ryggen..

Turo.. jag lovar att finnas där för dina 3 flicke barn, snälla ta hand om mina 3.
 
 

Peace out...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0