75% och helt trött... Valpen 4 veckor.


Ja, som sagt denna vecka har jag nu gått upp och jobba 75% det känns ..... TRÖTT.
Men det ska ju vara nyttigt. Jobbar två veckor till sen är det semester.

Veckan har ändå gått ganska fort och jag trivs ju ändå på jobbet,skönt att ha nått att göra..

Ska bli ännu skönare till hösten då jag ska ingå i en grupp som startar upp helt nya brukare, så då vet dom ju inget om mig heller och det behöver inte tas upp nått om barnen på jobbet.

Jag saknar dom så det gör ont i mig samtidigt som jag längtar efter en liten bebis att gosa med. Vart jag än går så är folk med barn, har barn eller nyligen fått barn!!!

Känns som att det är så lätt för andra att skaffa barn, men man vet ju inte hur det ligger till, så kunde jag känna när jag var gravid,att folk tänkte, oj tre st... dela med dig.. men dom har ingen som helst aning om den tuffa vägen för mig att ens bli gravid.

Mina små änglar i himmeln,ta hand om varann, busa, lek, och va precis som ni ÄR. Jag hoppas vi ses igen och jag bär era namn med stolthet på ryggen och folk här på jorden ska och kommer veta att ni funnits på denna jord. ÄLSKAR ER ♥♥♥.

Jag har kört på med träningen minst 4 dagar i veckan.. och det känns skönt, får mer ork efter att jag tränat, så det är en motivation.

Valpen är nu 4 veckor :), hon är så söt så och så fort jag får en uppdatering av uppfödaren så får jag såna lyckokänslor, komiskt, för hon heter nämligen Coldwinds Joyful Jewel,och hon kommer att vara min glädjande juvel :). Längtar.

Ha det bäst där ute.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0