Min resa genom livet !!

Det var längesen jag skrev nu, men det är för att mycket har hänt på senaste tiden..

Jag letar febrilt efter lägenhet , då Björn flyttat till stockholm och valt att lämna mig och gått vidare i sitt liv.

Jag vet inte riktigt vad jag mest är ledsen för att jag förlorat Björn eller förlorat min dröm om att bilda familj.

Jag vet att jag repar mig och kommer kunna må bra igen men vägen dit just nu gör så ont.

Jag vill inte det här alls !!!

Så nu vet ni varför bloggen ligger lågt just nu !

Och som sagt detta blir nu min resa genom livet istället för vår !


Kommentarer
Postat av: Anna

Randa, jag är så ledsen att er resa tog slut här och nu.
Jag hoppas att tiden läker era bådas sår och framtiden iaf hihittar sitt ljus.
Du är en enorm glädje spridare Randa och det tror jag inte något kommer att kunna tas ifrån dig.

Just nu är ni fem på olika platser i livet. Men för de flesta och er själva är ni alltid en familj i hjärtat!

Stora kramar från mig och Miriam

2013-01-15 @ 07:23:51
URL: http://mestis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0