Livet <3

Ja. det är tur att jag har barnen att tänka på som stärker mig. Även om dom inte finns med oss på denna jord så ÄR och kommer dom alltid vara mina och Björns barn och den resan vi varit med om är något ingen kan ta ifrån oss. lngen som kan förstå vad eller hur det känns . Vi har ff mycket att ta oss igenom tillsammans i sinom tid men just nu måste jag fokusera på mig och göra saker jag mår bra av. Träffa nya människor mm. Nu till jul och nyår är jag ledig så det blir att fira i sthlm trakterna mer eller mindre. Ska bli spännade och kul hoppas jag iaf. bloggar genom mobilen så det blir kort och gott. ha det bäst alla där ute önskar er glädje och lycka och god hälsa...puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0