Renovering AB

Hejsan.

Idag tänkte jag bara berätta lite om allt som händer här hemma.

(Roliga grejer)

* Småtjejerna sprattlar på i magen =) (bara Randa som känner än så länge)

* Tommy var här och visa lite bloggskills, tack Tommy!
(Tommys blogg: http://kaptenkritik.wordpress.com/)

* Träffa på Helena som jag inte sett på år, det var kul att se henne,
Tummis blev midre glad, jag tror hon är lite svartis ;P

(mindre roligt)

* Tvättstugan var bokad

* Byggstäd av allt spackeldam

Nu lite bilder på kaoset här hemma. Tänkte det blir lite före bilder.... Så får ni vänta på efterbilderna...








Det blir nog bra till slut hoppas jag.







Nu måste jag skryta lite med hallen som är klar. Där blev det en jättefin stor garderob.



//Björn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0