Det gör såå ont !!

Vi orkar  inte skriva så mycket nu men vill ändå tala om att vår Noor gav upp i söndags, hennes hjärta orkade inte mer.  Livet känns så orättvist och grymt. Nu finns våra små änglar med varann iallafall och hoppas ni inte har ont.
Mamma och Pappa älskar er och är tacksamma att över den lilla tid vi fick med er. <3 <3 <3

Det gör så ont i oss,och vi har en lång väg framför oss.

Tack för alla tankar,böner,stöd.

Vi kommer att skriva mera så fort vi orkar.

Många kramar Björn och Randa

Kommentarer
Postat av: Jessica

Finner inga ord hur orättvist detta är tänker på er massor...Vi känner inte varann har träffats genom en gemensam vän....Har fällt många tårar under denna tid.....Vila i frid nu har ni varandra och lek och stoja där i änglahimlen. Och ni Randa och Björn ni är starka ta hand om varandra och som jag förstår har ni många vänner och familj som stöttar er i denna svåra stund och denna resa....

Kram på er......

2011-11-01 @ 09:45:26
Postat av: Anna,Rickard och Miriam

Vi och flera på KS Neonatal avdelning tänker massor på er.

Kärlek, styrkekramar och all omtanke till er båda!



Miriam med familj

2011-11-01 @ 12:13:44
URL: http://mestis.blogspot.com
Postat av: Anneli Broo

Mina tankar går till er. Håll ihop,ni har mycket kvar att ge, och alla som finns runtomkring er kommer att stödja er i allt och med kärlek.



Kramar Anneli

2011-11-01 @ 13:03:50
Postat av: Suzzy

Beklagar så för eran sorg!

Mina tankar går till Er.

2011-11-01 @ 13:22:00
Postat av: Annika.

Beklagar sorgen, jätte ledsen för er skull.



Ta hand om varandra.

2011-11-01 @ 13:31:11
Postat av: Jenny

Vill bara skicka varma kramar till er i denna sorgliga stund! Har följt er på er resa och jag gråter för er skull.



Ta väl hand om varandra!

2011-11-01 @ 14:28:23
Postat av: Emelie

Lider så med er.



Jag hoppas ni kan repa er trots allt och att ni kommer att finnas för varandra.



Tänder ljus för er flickor ikväll.



Massa kramar..

2011-11-01 @ 14:30:24
URL: http://mammatillheily.bloggplatsen.se/
Postat av: Annica

Mitt hjärta blöder för er.

Fy så orättvist!!!



;( tänder ljus till alla era flickor och hoppas att ni åter ska finna ljus i detta mörker <3

2011-11-01 @ 19:01:27
Postat av: lisa

Hittade eran blogg av en slump. Och har följt eran resa, och blivitväldigt rörd många gånger.

Ville bara säga att jag tänker på er!

2011-11-01 @ 19:47:52
Postat av: Lina

Oerhört tråkigt. Beklagar verkligen!

tusen styrkekramar till er båda!

2011-11-01 @ 20:18:47
Postat av: Mary Jane

Åh, det gör så ont att läsa om er sorg..

Jag beklagar sorgen innerligt..



Ta hand om varandra..



Styrkekramar

2011-11-01 @ 21:15:39
URL: http://mscortez.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tänker på er!!!kram Linda

2011-11-01 @ 23:23:45
Postat av: Karin 1+trillingar

Har kikat in lite då och då för att se hur det går för lilla Noor! Å vad ledsen jag blir när jag ser vad som hänt! ;( det är inte rättvist! Tack för att ni orkat dela med er av det otroligt sorgliga som ni fått vara med om. Man får sig verkligen en tankeställare om att livet är sårbart! Styrkekramar till er båda!

2011-11-01 @ 23:40:24
URL: http://Blogg.Karinco.se
Postat av: hanna - mamma till milton

Jag vill ge er tusen kramar. Jag förstår inte vad ni går igenom och vet inte alls hur det känns att förlora ett barn, så jag tänker inte säga mer än att jag tänker på er och era flickor!!!

KRAM

2011-11-02 @ 13:00:18
URL: http://hannasfotoliv.blogg.se/
Postat av: Eva C

Jag har precis läst er blogg. Jag känner bara dig Randa men jag beklagar verkligen till er båda två vad ni går igenom, det är fruktansvärt.

Kram från Eva C

2011-11-02 @ 22:33:09
Postat av: Mia

Beklagar sorgen, vet hur ont det gör.

2011-11-03 @ 08:22:52
Postat av: Mamma till ett mirakel

Länge sen jag gråtit så mycket som jag gjort nu när jag läste er blogg igen, läste den i början och kom på den igen...så ledsen för er skull!

Livet är så orättvist. Finns inga ord för det som hänt! Var starka och stötta och gråt ut hos varandra och era vänner! Det finns alltid ett ljus i mörkret fast det är svårt att se ibland.... TÄNKER PÅ ER!

2011-11-03 @ 08:54:22
Postat av: Sophia

Så ledsen för er skull Björn =(

Skickar till er en dikt...



En liten ängel



Var inte arg lilla mamma

vi var tvungna att gå.

När dom klippte banden,

orkade inte våra hjärtan att slå.



Älskade pappa,

våra liv blev så kort.

Ta hand om varandra,

när vi flyger bort.



Jag vet att ni gråter

och det finns ingen tröst,

men lyssna till era hjärtan

och ni kommer höra vår röst.



Vi finns inte bland er,

men vi finns ändå

Vi hör era böner

och älskar er så!

2011-11-03 @ 23:25:12
URL: http://csmh.blogg.se/
Postat av: Carla

Det skär i hjärtat att läsa detta. Jag önskar att det fanns något jag kunde säga eller göra för att ta smärtan ifrån er...

Jag beundrar verkligen er stryka, ni är otroligt starka!

Önskar er allt gott i livet!

Kramar <3

2011-11-03 @ 23:36:09
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: jossan- mamma till aleksander

Jag vet liksom inte va jag ska skriva som ingen annan tidigare skrivit. Jag ska inte säga att jag förstår hur ni har det, för det gör jag inte. Men jag är själv en förälder, precis som NI är nu, och jag vet hur gränslös kärleken är för sitt/sina barn oavsett om dem är med oss eller inte. Era Små kommer alltid vara med er på ett eller annat sätt, och sörj dem väl. Kram från oss.

2011-11-04 @ 20:28:12
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0